Mitä kehosi kaipaa tänään?

Lepoa ja palautumista? Maadoittumista? Polttavaa koko kehon liikettä?
Löydä täydellinen tunti juuri sinulle!

HOT JOOGA - TUNNIT

HOT JOOGA
Hot Jooga on Yogarocksin asiakkaiden kestosuosikki! Se on tarkkaan valikoitu sarja jooga-asanoita lämmitetyssä studiossa. Kokonaisuus on mieltä rauhoittava ja kehoa vahvistava harjoitus. Tunti sopii kaikentasoisille, aloittelijoista alkaen, mutta antaa sopivasti haastetta myös kokeneemmille joogan harrastajille. Salin lämpö auttaa sinut löytämään turvallisesti syvempiä venytyksiä ja löytämään ihanan, puhdistuneen hyvänolontunteen.

HOT JOOGA 26 + 2
Tämä tunti pohjautuu alkuperäiseen hot jooga-sarjaan (Bikram Yoga), joka on yksi tunnetuimmista joogatyyleistä maailmalla. Sinut opastetaan kaksi kertaa 26 asanan sekä kahden hengitysharjoituksen läpi. Voit aina mukauttaa nämä asennot itsellesi sopivan intensiiviseksi.

Vaikka jotkin tunnin asanoista ovat samoja kuin yogaROCKSin tutussa Hot Jooga-sarjassa, 26+2 eroaa siinä, ettei asanoita varsinaisesti linkitetä toisiinsa. Sarjalla on voimakas maadoittava vaikutus sekä kehoon, että mieleen. Sen muita suomia etuja ovat voima, notkeus, kehon happitasojen kohoaminen, parempi ryhti, korkeammat energiatasot, vahvempi keskittymiskyky sekä yleinen hyvinvoinnin ja onnellisuuden tunne. Kaiken tasoiset joogit ovat tervetulleita, mutta huomioithan: studio tulee olemaan kuuma. 

HOT JOOGA CANDLELIGHT 
Tällä Hot Jooga-tunnilla sammutetaan valot, laitetaan musiikkia kovemmalle ja sytytetään kynttilät. Tavoitteena on luoda tunnelma, jossa voit paremmin tuntea harjoituksen kehossasi, miettimättä miltä suoritus näyttää ulospäin. Ohjaus tunnilla on mahdollisimman vähäistä. Tunnilla tehdään samaa sarjaa kuin yogaROCKSin normaaleilla Hot Jooga-tunneilla. Suosittelemme osallistumaan ensin tavalliselle Hot Jooga-tunnille, jotta asennot olisivat ennestään tuttuja.

FITNESS FUSION - TUNNIT

BARRE HOT 
Barre-tunneilla yhdistetään elementtejä joogasta, pilateksesta ja baletista. Tuloksena on kokonaisvaltainen, tehokas ja nopeasti tuloksia tuova tunti. Barre on intensiivinen mutta helposti seurattava harjoitus, joka saa pakaroihin ja reisiin mielettömän poltteen ja laittaa endorfiinin jylläämään! Harjoitus pidetään lämmitetyssä studiossa.

FIIT FLOW 
Tämä tunti tuo fitnessin parhaat puolet joogan virtaavuteen. Tunnilla pääset kokemaan kiinteyttävän poltteen sekä sen tuomat henkiset hyödyt. Valmistaudu korkeaenergiseen, intensiiviseen hybridituntiin, joka sisältää mm. cardio-sarjoja (HIIT), core-työstöä sekä vastuskuminauha- ja kehonpainoharjoituksia. Kaikentasoiset harjoittajat rakastavat tätä tuntia ja sen tuomaa energiaa!

DYNAAMISET FLOW - TUNNIT

FLOW 
Flow (Vinyasa Flow) on vahva ja dynaaminen joogaharjoitus, jossa asanat yhdistetään toisiinsa luovasti asennosta toiseen virraten. Tämä tunti harjoittaa myös keski- ja ylävartalosi voimaa. Toisinaan pääset kokeilemaan myös edistyneempiä asanoita, käsitasapainoiluja ja inversioita. Kaikki tunnilla tehtävät harjoitteet ovat kuitenkin vapaaehtoisia, ketään ei pakoteta mihinkään. Kaikentasoiset joogaajat voivat osallistua tunnille, mutta perusliikkeiden tunteminen (vinyasa, ylöspäin katsova koira, alaspäin katsova koira) helpottaa mukana pysymistä. 

WARM SLOW FLOW 
Tämä rauhallisesti virtaava harjoitus tehdään hitaassa temmossa, pyrkien meditatiiviseen, rauhalliseen liikkeeseen. Tunti kehittää lempeästi liikkuvuutta, kestävyyttä sekä kehon ja mielen yhteyttä. Slow Flowssa ei edetä edistyneempiin asentoihin, joten se sopii erityisen hyvin myös aloittelijoille.

YIN & YANG 
Yin & Yang –tunneilla yhdistetään joogan virtaavempia ja rauhallisempia harjoitusmuotoja. Yang–osuuden aikana tehdään dynaamisempaa joogaa, joka saa veren kiertämään ja kehon lämpenemään. Yin-osuus on staattisempi ja lempeämpi. Siinä hiljennytään pitkiin syvävenytyksiin, jotka on suunniteltu huoltamaan lihaksia, lihaskalvoja ja nivelsiteitä. Yin & Yang–tunnit ovat kokonaisvaltaisia, meditatiivisia kehollisia kokemuksia niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin joogaajille.

ILMAJOOGATUNNIT

AERIAL JOOGA 
Nouse lentoon hauskan ilmajoogan avulla. Aerialjooga on harjoitus, jossa hyödynnetään kattoon kiinnitettyä pitkää silkkiliinaa. Joogaliinan avulla on mahdollista lisätä kehon liikkuvuutta, voimaa ja tasapainoa turvallisesti ja tuetusti. Erityisen hyvin liinan avulla voidaan toteuttaa inversioita (ylösalaisia asentoja) niskaa kuormittamatta. Tuntien sisältöä mukautetaan aina osallistujien tason mukaisesti, joten voit tulla mukaan myös ensikertalaisena! Tunti ei sovi raskaana oleville. Vaatteiksi sopivat pitkähihainen paita sekä leggingsit tai trikoot, jotka ylittävät polvitaipeen. Otathan pois kaikki korut ym. jotka voivat jäädä kiinni joogaliinaan.

AERIAL YIN JOOGA 
Tunnilla tehdään palauttavia yin-tyyppisiä joogaliikkeitä lattian rajaan alennetussa joogaliinassa. Liinaa käytetään erinomaisena apuvälineenä löytämään syvempiä ja rentouttavampia asentoja. Tällä tunnilla asennoissa viivytään pidempiä aikoja, jopa 10 minuuttia, rauhoittavan vaikutuksen saavuttamiseksi sekä kehoon että mieleen. Vaatteiksi sopivat pitkähihainen paita sekä leggingsit tai trikoot, jotka ylittävät polvitaipeen. Otathan pois kaikki korut ym. jotka voivat jäädä kiinni joogaliinaan.

YIN JA MUUT RESTORATIIVISET TUNNIT

YIN JOOGA
Tervetuloa pysähtymään arjen kiireestä. Yin Jooga on todella rauhallista ja meditatiivista. Liikkeet tehdään enimmäkseen lattialla. Asennoissa pysytään pitkiä aikoja, 2-10 minuuttia lihakset täysin rentoutuneena, joka tuottaa syvälle kudoksiin vaikuttavia venytyksiä. Tällä tunnilla pääset vapauttamaan jännityksiä kehostasi, rauhoittamaan hermostosi toimintaa ja hiljentämään mielesi.

MYOYIN (Yin Jooga + Myofascial Release)
Tämä tunti on kokonaisvaltainen kehonhuolto-harjoitus. Todella palauttava yhdistelmä Yin Joogan rauhoittavia venytyksiä ja itselle toteutettavaa faskiakäsittelyä. Pitkien venytysten lisäksi tunnilla käytetään työkaluina palloja, joogablokeja ja muita vastaavia triggerpisteisiin soveltuvia välineitä. Tavoitteena on helpottaa mahdollisia kipupisteitä ja kehoon kertyneitä jännityksiä, samalla lisäten verenkiertoa ja liikkuvuutta koko kehossa. Itsehierontaharjoitteilla on koko hermostoa rauhoittava vaikutus. Tunnin jälkeinen helpotus tuntuu todella monella tasolla.

REFLECT & RELAX WITH CRYSTAL SOUNDS 
Tunnilla käytetään soivia kulhoja luoden ihania äänikylpyjä, tavoitteena vapauttaa jännitteitä ja palauttaa keho-mieli-yhteyttä. Tämän tasapainon palauttaminen tehostaa immuunijärjestelmän toimintaa ja parantaa yleisesti hyvinvointia. Harjoitukset voivat äänen lisäksi sisältää meditaatiotekniikoita, hellää liikettä ja hengitysharjoituksia. Tunnit päätetään aina syvärentoutukseen äänikylvyn saattamana. Tule kokemaan uudistuminen, joka seuraa ajattomaan ja paikattomaan tilaan astumisesta. Vain tämä hetki on olemassa, kun mielesi lepää.

PERINTEISET JOOGATUNNIT

HATHA JOOGA 
Hatha tunnilla keskitytään joogaharjoitukseen perinteisen joogaharjoituksen näkökulmasta - fyysiset jooga-asennot (asanat), hengitysharjoitukset ja kehon kuuntelu. Tunneilla painotetaan hyvin toimivaa keskivartaloa, liikkuvuutta ja tasapainoa, yhdistäen nämä tietoiseen hengitykseen. Lisäksi tunneilla voidaan tutustua mindfullness-harjoituksiin, joogan filosofiaan, matroihin ja mudriin. Hatha-tunnit ovat ihana tutustumismatka joogan maailmaan aloittelijoille. Tahti tunneilla on rauhallinen, joten myös ensikertalaiset pysyvät hyvin mukana. Kokeneemmille tunti tarjoaa mahdollisuuden syventää harjoitusta, keskittymistä ja herkkyyttä.

AAMUJOOGA 
Monelle meistä kaikkein luonnollisin harjoitusaika on aamu ja siksi haluamme tarjota mahdollisuuden herätä ihanan energisoivalla aamujoogaharjoituksella. Valmistele kehosi sekä mielesi lempeästi kohti päivää ja arjen kiireitä. Tunnin tyyli elää hieman osallistujien ja ohjaajan mukaan. Ohjaajalle saa myös esittää toiveita tunnin sisällöstä.

ALOITA JOOGA! - WORKSHOP
Työpajassa tulet oppimaan: - Perustukselliset jooga-asennot, painotuksena oikeaoppinen suuntaaminen - Hengitysharjoitusten ja rentoutumisen periaatteet - Erityylisiset joogaharjoitukset ja niiden sisällön. Aikaa on varattu myös kysymyksille ja henkilökohtaiselle ohjaukselle. Tulet poistumaan studiosta tuntien olosi venytelleeksi, rennoksi ja varmaksi viikkotuntien aloittamisen suhteen!
Image